Perşembe, Ocak 06, 2011

Hayallerin Gerçekleşmesi

Bence hayaller çok önemlidir. Herşey hayalle başlar. Maalesef bazıları gerçekleşmiyebilir ama  bazıları da gerçekleşebilir. Benim de  sırt çantamı alıp altı ay Latin Amerikayı gezmek yıllardır hayalim olmuştur. Pek çok ülkeyi gezdiğim halde Latin Amerikaya hiç gitmedim bu hayalimden dolayı. Bir gün farkettim ki bu hayalimi gereksiz bir şekilde erteliyorum. Bunu farketmemde son zamanlarda kaybettiğim sevdiklerimin etkisi oldu. Tabi yeğenimin düğünü de beni motive etti.
 İspanyolca derslerimi tamamlamadan yola çıkmaya karar verdim. Ama benim karar vermem işi çözmedi. Elimi kırdığım için gezimi bir ay ertelemek zorunda kaldım. Ve süresini de altı aydan üç aya indirmek zorunda kaldım. Bu gezide bana cesaret veren Güzin ve Filiz’e çok teşekkür ediyorum. Pek çok arkadaşım bana deli gözüyle bakıyor. Belki de haklılar. Bu yaşımda, yalnız başıma, kesin bir program yapmadan yollara düşmek ne kadar akıllıcadır? Ama heyecan verici olduğu kesin. Benimle gelmeye söz veren arkadaşlarımın şu ya da bu mazereti çıkınca daha fazla ertelemeden hayallerimi gerçekleştirmeye koyuluyorum. Yıllardır bir hayalim daha var. Bir yelkenli alıp keyfini çıkarmak. Bunun için de amatör denizcilik sertifikamı aldım. Geriye bir atla üç nal kaldı yani......Bir de miço arıyorum tabiii.:))  Meriç???

23 yorum:

Güzin Tümer dedi ki...

Yolun açık olsun! Yeni insanlar, yeni tadlar ve yeni coğrafyalarla heybeni doldur da gel!Heybeni hep birlikte boşaltırız. Keyifle git! Göreceksin herşey senin umduğundan çok güzel ve çok kolay olacak!Hafif tedirlginlik her zaman iyidir.Keyfi katlar.İYİ YOLCULUKLAR!

Güzin Tümer dedi ki...

Aaaa bu arada miçon olmaya adayım!

Adsız dedi ki...

Ne güzel, yolunuz açık olsun... Merak ve heyecanla bekliyorum gezi notlarınızı. Çünkü benim hayalimi de gerçekleştiriyorsunuz. Haydi rasgele!

filizinlatinamerikası dedi ki...

Ben de seninle tekrardan yola çıkıyormuşum gibi hissettim.. yaptığım gezi şimdiden hayal oldu bile..sanki hiç gitmemişim gibi.
keyfini çıkar..benim için de..
sevgiler Filiz

Seyhan İnal dedi ki...

Nergizcim bu güzel hayalini keyifle tamamlamanı diliyorum.
İnşallah bana da nasip olur.
İyi haberlerini ve güzel fotoğraflarını heyecanla bekliyorum.
Güle güle git, yolun açık olsun, iyi yolculuklar, sevgiler

moon dedi ki...

Nergizcigim, Ne guzel yazmissin, insanlar hayalleriyle yasar, degisir ve gelisir. Yeni deneyimlerinle belki birkas kisiyi de alismis olduklari rahat sandalyelrinden kalkmaya motive edeceksin. Yolun acik olsun, tabii ki e mail'in da. Sana nacizane bir tavsiyem olacak, yola cikmadan lutfen tam kapsamli seyehat sigartsi al, basin sikistiginda elinin altinda guvenebilecegin bir kaynak olsun. Yolun acik olsun, keyifli gunler,aylar dilerim. Sevgiler Zehra

Unknown dedi ki...

Super,cok iyi bir karar.....cok keyifli ve enteresan olacagina eminim
......espero que tengas buon viaje...........saludos..........
Iyi yolculuklar..

Mufit Ozdes dedi ki...

Kesinlikle delisin Nergiz ve deli olmakta yerden göğe kadar haklısın. Zaten bu zamanda ve bu yaşta deli olmamak kesinlikle delilik. Seni seviyoruz ve heyecanlı bir yolculuk diliyoruz!

Gülen Canol Tütüncü dedi ki...

nergis hanım, size bol şans diliyorum. umarım çok keyifli geçer zamanınız. geldiğinizde de foça'da anılarınızı dinler, bizimkileri de tazeleriz.
İyi yolculuklar..

Unknown dedi ki...

Nergis'ciğim, ne mutlu sana. Kafana koyduğunu yapıyorsun. Hep böyle gönlünce yaşa. Sana keyifli bir yolculuk ve orada eşik edecek bir latin lover diliyorum. Sevgiler, Sahire

efi dedi ki...

heyyy ne güzel.yolun açık olsun.
bizlere çok yakışan bir karar.
böyle heyecanlar olmazsa kendimizi çok renksiz hissederdik..
ayrıca
kaptanlık uygulamalı eğitim için yaza seni bizim tekneye yazabiliriz.
eşim ODTÜ 72 CP li erdal ünsal.
yelkenimiz yok ama demirdi,seyirdi,teori teknik tamam..
sağlıkla,neşeyle,sevgiyle geçsin yolculuğun..

Unknown dedi ki...

Yolun acik olsun Nergiz, sevgiler,

ISMET

Unknown dedi ki...

sahanesin sen! uc ay seni heyecanla izleyecegim. fotograf da koyacaksin herhalde. bianet'te yayimlayalim mi?
ras gele, kocaman opucukler,
kiskanc nadire

Yurdanur dedi ki...

Nergizcim,
Senin gibi süper bir kadına bu gezi yakışır. eylenceli ve heyecanlı geçmesini diliyorum. umarım senden haberlere ulaşabilirim.

Yolun açık olsun sevgili arkadaşım
Yurdanur

Suat Bozkuş dedi ki...

İyi yolculuklar.
İzlenimlerini bekliyorum.
Selam ve sevgilerle....

Suat

Unknown dedi ki...

Nergizciğim muhteşemsin... Benim de en büyük hayalim bu:) Ama henüz gerçekleşmesi olanaksız.. Yolun açık, günlerin şapşahane olsun... Super anneannem benim.. Umarım ben de superbabaanne olarak senin izinden gidebilirim:)))) Seni kucaklıyorum:)))

nursen dedi ki...

Nergizim,yolun açık olsun.İzlenimlerini ve fotograflarını heyecanla bekliyorum..'Kendine dikkat et'demeden geçemeyeceğim.Seni seviyorum.Booolll keyifler....

Unknown dedi ki...

Kimselerin yapamadığını bir kez daha yapacaksın, ne de güzel yazmışsın.Yolun açık, güzel günlerin olsun.
Bir atla dört nalı bulduk, yeter ki sen gel Sığacık'a. Meriç, miçon olmazsa Melih olurmuş:))

Unknown dedi ki...

Nergiz'ciğim yolun açık olsun, bizi habersiz bırakma. Dün bütün gün Çiğdem ve Zuhal ile kulaklarını çınlattık.

Unknown dedi ki...

hey be. aylardir istanbulda gorusemedik ama su gunlerde ayni kitayi turluyoruz. aferin bize.nergiscigim.biz bugun sandinonun kizlarinin konuguyuz.seyahatin nikaragua ayagina hersey yolunda ve cok keyifli geldik.su anda granada sehrindeyiz.galiba sen arjantinde besinci gunundesin dilerim hersey tam senlik gidiyordur.rotan hep kolay olsun. sevgiler

NRGN dedi ki...

Nergizciğim, çok şahane bir şey bu yaptığın. Seni kutluyorum:) Dönüşte de dernekte müthiş bir kutlama yapalım yediğini, içtiğini, gezdiğini hepsini anlat bize:)
Nurgün Özdeş

Dolphin dedi ki...

Yolun açık olsun Nergiz'cim. Yol arkadaşın olabilmeyi çok isterdim. Gözlerin benimkiler gibi baksın oralara, kulakların benimkiler gibi dinlesin, ayakların benimkiler gibi dolansın, gezgin ruhunun yoluna hep guzel insanlar ciksin. Tiziano Terzani'nin Atli Karincada Bir Tur daha kitabindan aldigim bu satirlar senin icin:
"Yolculuk yapmayana mutluluk yoktur Rohita!
Toplumun icinde kalinca
Insanlarin en iyisi bile yolunu yitirir.
Düs yollara.
Gezginin ayaklarinda cicekler acar,
Ruhu gelisir, meyveler verir.
Kusurlari yolculugun zahmetiyle torpulenir.
Oldugu yerde duranin kaderi
O uykudaymis gibi uykuya yatar.
Ve o uyaninca uyanir.
Iste onun icin dus yollara Rohita."

Hint kadim yazitlarindan Brahmana'dan

Adsız dedi ki...

size hem gıpta ediyoruz hemide saygı uyoruz saygılar ve yolunuz hep acık olsun